Generelle oplysninger

Juridisk navn  My Mobile ApS
Kaldenavn www.mymobilebutik.dk
Organisationsform Anpartsselskab
Etableringsår 2014
CVR-nr. 36403705
Adresse

Istedgade 43C
1650 København V
Danmark

E-mail info@mymobilebutik.dk
Telefon +45 32125830

Betaling

Vi tager imod følgende betalingskort:

 Dankort
Visa/Dankort
Mastercard
Maestro
Visa
JCB

Ved betaling indtastes navn på kortholder, kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre. Vi pålægger ikke køber et kortgebyr ved transaktionen. My Mobile Butik hæver først beløbet fra din konto, når varen er afsendt.

Alle priser på www.mymobilebutik.dk er i DKK benævnt kr.

Levering

Vi leverer i Danmark til følgende priser:

Afhenting i vores butik på Istedgade 43C, 1650 København V 0 DKK
GLS direkte levering 48 DKK
GLS Pakkeshop 48 DKK

Varer, blive afsendt den næstkommende hverdag. Hvis varen ikke er på vores lager, vil den blive leveret inden for 1-3 hverdage.

Hvis en bestilt vare ikke er på lager, gives besked herom via e-mail og igen når vi modtager varen. Du modtager ligeledes en e-mail, når dine bestilte varer afsendes fra os.                                                      

Ordrebekræftelse

Straks efter bestilling af varen online, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. E-mailen indeholder blandt andet et ordrenummer, navn og adresse på betaleren, betalingsmetode, bestillingsoversigt samt leveringsadresse.

Skulle der være andre ønsker til bestillingen efterfølgende, inden varen afsendes, så kan vi kontaktes på telefon +45 32125830 eller via e-mail info@mymobilebutik.dk.

Kvittering

Kvitteringen, der sendes via e-mail efter afsendelsen af varen, er også garantibeviset på den vare der er købt og bør udskrives og gemmes til brug for evt. ombytning, fortrydelse eller reklamation.

Ombytningsret

Der er 14 dages ombytningsret på alle varer, der købes online, gældende fra modtagelsesdatoen. Ombytning af varer er betinget af, at varens emballage ikke er brudt.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.


Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

  • har modtaget din vare
  • får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
  • får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via e-mail info@mymobilebutik.dk - evt. ved at svare på ordrebekræftelsen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at udskrive og udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende den retur med varene.
    
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 48 DKK.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  1. Udførte ikkefinansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,
  2. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  3. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  4. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
  5. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
  6. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,
  7. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
  8. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,

Du mister din fortrydelsesret, hvis:

  • du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
  • du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

My Mobile ApS
Istedgade 43C
1650 KBH V.

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Skriv en e-mail til info@mymobilebutik.dk om at du ønsker at komme i butikken og aflevere varen.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder og vedlægger vores standardfortrydelsesformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.


Når du handler på www.mymobilebutik.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

My Mobile ApS
Istedgade 43C
1650 KBH V.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Brug gerne vores reklamationsformular. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) 


For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos My Mobile ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og alle vores ansatte for My Mobile ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.mymobilebutik.dk er Direktør Maher Al-Musawi.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret vha. SSL. 

Oplysninger afgivet til www.mymobilebutik.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos My Mobile ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til My Mobile ApS  via info@mymobilebutik.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til James Reinicke via e-mail info@mymobilebutik.dk eller telefon +45 3212 5830. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.